„Din cauza lui nu mi-am realizat visele…”

Posted On Octombrie 2, 2009

Filed under Uncategorized

Comments Dropped leave a response

Destainuirea aceasta, a fost dorinta unui baiat care a vrut sa ramina anonim:

„Azi am lipsit la scoala si de cinci zile am o durere continua de cap.. aseara s-a accentuat.. de ce?

Din cauza lui, aproape in fiecare seara vine acasa beat, de cand aveam 6-7 ani tot aceasi poveste e..

El e tatal meu, si cand nu bea e un om bun, de ajutor, intelegator si glumet… In schimb, cand bea, urla, injura, ameninta pe toata lumea, cateodata mai si trece la fapte..

Imi amintesc cand aveam vreo 8 ani, eu ma uitam la televizor, mama era in bucatarie, spala vasele.. vine el acasa, pe la ora 9, nervos ca intotdeauna, si incepe sa strige ca nu stiu ce i-a facut x si y la lucru, si cum i-a stricat munca(desigur, el in loc sa ii raporteze asta superiorului(lucra ca si angajat civil in armata), el s-a dus sa bea, ca intotdeauna..), dupa care incearca mama sa-l calmeze, dar nu poate, el in schimb ia un scaun mic si-l sparge de perete, urland apoi inca o jumatate de ora doar ca aparent sa se calmeze si sa vorbeasca normal, de parca nu s-ar fi intamplat nimic si sa propuna sa plecam in oras, la o terasa sa bem toti un suc sau ceva.. desigur cand ne-am intors acasa in jur de miezul noptii au inceput iar strigatele si nu am avut de nimic chef la scoala ziua urmatoare..

El s-a invatat sa bea cat timp a lucrat in armata, el inainte obisnuia sa bea doar vreo 2 beri cand iesea pe afara „cu baietii”, in timp s-a ajuns ca abia sa se poata tine pe picioare.. Nici nu-si da seama cand exagereaza..
Si eu beau, dar doar in medii formale, si stiu cat sa beau.. singura data cand m-am imbatat de nu mai puteam merge drept a fost dupa balul bobocilor, Happy poate confirma ca eu ii ziceam ca mai pot inca merge drept, eu in schimb mergand in zig-zag.. De asemenea, am mai baut de Craciun, cand am fost la colindat cu cativa fosti colegi de-alui Radu.. Am baut, dar am stiut cat sa beau.. poate confirma Radu ca inca ma mai tineam bine pe picioare si nu rastalmaceam nici un cuvant..

Faptul ca el venea beat acasa m-a facut sa nu mai pot iesi afara de rusine, in fata blocului, sa ma joc cu copiii vecinilor sau sa stau la o vorba cu ei.. In fiecare seara cand vine trebuie sa comenteze ceva, incontinuu, chiar si lor, fostilor mei prieteni(Radu, Bobo poate confirma).. Cand bea are mult mai mult chef de vorbe decat de obicei, si baga de vina la tot ce prinde, ba ca nu e bine aranjata haina aia, ba ca e praf pe ecranul televizorului ba ca nu sunt spalate ca lumea vasele.. Uneori el strigand la mine sa-mi dau jos ochelarii, eu refuzand ca stiam ce ma asteapta daca ii luam de pe nas.. Alteori urla la mine sa inchid computerul, singurul loc unde-mi gaseam eu refugiul fata de el, ca stateam prea mult.. eu in schimb doar cu cateva minute am ajuns acasa..

Eu, locuind la circa 1km distanta de oras, nu pot sta in oras peste ora 8-9.. De ce? Pentru ca evident o sa inceapa sa-mi faca morala cand o sa ajung acasa daca intrec ora stabilita..
A renuntat la multe locuri de munca din cauza ca era beat in momentul cand a renuntat la ele.. El cand e beat isi aminteste de vechiile lui reusite.

Faptul ca nu ieseam pe afara mi-a dezvoltat mult timiditatea fata de persoane, de putine ori ma ofer sa ies la tabla.. De obicei astept ca cineva sa faca prima miscare, de obicei astept ca cineva sa se prezinte primul sau sa ma prezinte pe mine unei persoane.. Timiditatea m-a facut sa am „nemaipomenitul” succes cu fetele, gasind putine subiecte sa vorbesc cu ele, chiar si in calitate de amic..

Din cauza lui, am invatat sa stiu sa mint si sa creez o imagine de indiferenta si uneori seriozitate sau nebunie asupra mea, multi care au vorbit cu mine pe internet pot sa confirme ca eu alte emoticoane in loc de „:|”, „:l” si „:\” nu le folosesc.. In schimb, in ultima vreme, in conversatiile cu o anumita persoana, am inceput sa folosesc si emoticoane de genul „:P”, „:*” sau „:)”..

Anii mei de generala au fost la pamant, am avut medii acceptabile, in schimb nu am reusit sa ma inteleg cu colegii mei decat uneori si cu anumiti oameni.. toti erau pusi pe gluma fara nici un rost.. ultimul an a fost mai acceptabil pentru ca stiam ca o sa scap de ei..
Si asa s-a si intamplat, am ajuns unde doream, intr-o clasa cu colegi de treaba, de ajutor, rar au existat certuri..

Ieri, am fost in vizita la matusa-mea, in casa careia trebuia sa se intample ritualul ortodox al „Sfestaniei”.. De asemenea ieri a dat si el ultimul examen, la Limba Engleza, depinzand de mine pentru a-l ajuta cu mareata mea imprimanta si cu incredibila vizibilitate a fontului de 5.. A primit 7 pe examen.. avand in vedere ca asta a fost cam cea mai mare nota, s-a bucurat..

Cand am ajuns acasa la matusa-mea era doar bucuros de nota sa, era treaz.. era omul de treaba pe care-l stiam.. dupa ce s-a oficiat Sfestania, ne-am asezat la masa sa mancam.. dupa aproximativ jumatate de ora a plecat preotul cu alaiul sau.. am mai ramas doar 4 familii, a mea, a matusii mele, a surorii unchiului meu, si parintii unchiului meu.. Pe la 2-3 a plecat una dintre verisoarele mele la lucru, la 5-5:30 a plecat cealalta verisoara inapoi  la facultate.. pe la 6 a plecat si varul meu la lucru, am fost bucuros ca nu au vazut ce a urmat..

Cand a inceput sa bea, ca toata lumea, cate un paharel de tuica doar isi manifesta fericirea fata de rezultatul examenului, dupa care a vrut sa faca poze cu telefonul mobil tuturor.. era bine.. a baut ceva dar nu a ajuns in starea de nervi pe care o avea.. Dupa inca cateva pahare a ajuns in starea pe care o cunosteam.. la faptul asta a contribuit si sotul surorii unchiului meu, care si el avea ceva la bord si l-a agasat pe tatal meu.. Ajungand pana la urma amandoi sa vrea sa se bata..

Cand am auzit urletele din camera alaturata, am mers in curtea casei, cu o durere de cap infernala si m-am asezat pe un scaun, in ninsoare.. am inceput sa ma gandesc cum mi-ar fi fost viata daca nu ar fi baut el.. cate realizari as fi avut si unde as fi fost acum.. de exemplu Happy e cunoscut, chemat si platit de multa lume pentru a le instala un sistem de operare, cateva programe, pentru a le diagnostica computerul sau a le inlocui vreo parte.. Si eu as putea face astea, dar nu sunt asa de renumit + sunt destul de pasta la partea de hardware.. stiu datele.. stiu ce frecvente sunt mai bune, stiu toate valorile care ar trebui sa le aiba o piesa sau un computer pt x sau y, dar nu sunt asa priceput ca si Happy, pe care nu a avut cine sa-l impiedice in asta..

Dupa ce am reusit sa-l scoatem pe tatal meu din camera cealalta, s-a calmat cat de cat, celalalt adormind cu capul pe masa in camera alaturata.. A durat vreo 30 de minute sa isi ia la revedere la toata lumea, vreo 4-5 oameni.. Dupa care am chemat un taxi.. Cat timp asteptam taxi-ul declara mandru ca nu e beat, el in schimb clatinandu-se cand se misca.. A continuat sa-i vorbeasca taximetristului de parca l-ar fi stiut de o viata despre diverse manevre cu masina si reguli de legislatie rutiera(tatal meu are aproape toate atestatele de instructaj auto, mai putin categoria A)..

Am ajuns in fata blocului, eu si mama ne-am coborat, el in schimb a continuat sa vorbeasca cu taximetristul, nedandu-si seama ca am ajuns.. Cand am ajuns in casa, la ora 8, m-am schimbat rapid si m-am si trantit in pat, cu gandul sa dorm, nevrand sa-l mai aud.. Am reusit sa adorm, dar ma trezeam din ora in ora mai obosit si mai transpirat.. doar ca sa pot adormi asta dimineata la 4..
Mama a decis ca dupa ce s-a intamplat aseara mai bine lipsesc azi de la scoala..

Din cauza lui nu am putut sa-mi indeplinesc si majoritatea viselor.. in momentul de fata imi doresc doar sa treaca cei 3 ani jumate pe care-i mai am, sa ma mut, posibil cu Happy (doar daca Happy reuseste sa ramana in clasa mea..) si sa scap de el.. Cu mama nu pot discuta despre ce imi doresc sau la ce visez, caci daca ii spun mamei ca vreau sa invat sa cant la chitara clasica si electrica o sa inceapa sa-si faca grija din cauza banilor, evident.. ca dupa cum se duc pe apa sambetei prin birturi..

Nu am avut in viata mea cui sa ma destainui, nu a avut cine sa ma asculte..

Imi cer scuze tuturor pe care i-am jignit, fie pe net sau in viata reala.. Si vorbesc despre persoane ca si Mytimeisnow, black_death sau DjBrilliant.. din aceasta formula fiind exclus Rares, pentru ca el nu se gandeste la nimic, stie doar sa agaseze pe cineva din cauza ca aparent e egal cu el la ceva…

As vrea sa multumesc persoanelor cu care m-am inteles bine in ultima vreme si in viitor, sper, ele nestiind ce se intampla de fapt in viata mea si nestiindu-ma cu unele decat de foarte putina vreme..
Dupa cum vedeti, persoanele la care tin le-am cunoscut in scoala, pentru ca nu am avut posibilitatea de departare prea mult de casa, tocmai din cauza lui..”

Lasă un răspuns

