Noua expozitie “+50” lansata de Sergiu Fusu

Posted On Octombrie 29, 2009

Filed under Uncategorized

Comments Dropped leave a response


Centrul expoziţional „Constantin Brâncuşi” al Uniunii Artiştilor Plastici din Republica Moldova, a gazduit  la 28 octombrie  expoziţia lucrărilor pictorului Sergiu Fusu „+50”.

În cele 75 de lucrări selectate de pictor se pot urmări etapele de creaţie ale lui Sergiu Fusu. Cunoscutul pictor moldovean a menţionat că „mulţi din cei veniţi la expoziţie mă întreabă – ce semnifică „+50″? Canicula de plus 50 de grade? Nu. E vîrsta mea şi expoziţia este rezultatul munci mele în segmentul de jumătate de secol”.

„Pentru mine toate prezentau interes, –  a menţionat pictorul. – Am experimentat mult în compoziţiile tablourilor, în subiectele lor, în îmbinarea culorilor. Îmi place foarte mult satul moldovenesc pe orice anotimp. El întotdeauna mi se părea un mic univers. Iată-l, pe pînze, în diverse ipostaze. În selectarea culorilor am încercat să redau esenţa cîtorva fenomene naturale. Spre exemplu, al valului de furtună – aici se îmbină toate nuanţele de verde, cu care am încercat să redau forţa şi energia lui”.

Un vizitator fascinat de lucrarile lui Sergiu Fusu a specificat: “  apreciez mult munca lui, si de fiecare data sint placut surprins de tablourile sale, si de maiestria lui in combinatia culorilor”.

Potrivit spuselor lui Fusu, după acest vernisaj următoarele expoziţii ale lucrărilor lui vor avea generic foarte simplu: „+55”, „+60” etc.

Expoziţia va dura pînă la 8 noiembrie.

Lasă un răspuns

